June 14, 2015

Kongsi Tarikh WalimatulUrus Hanis Zalikha Dan Hairul Azreen. Adakah Ini Cinta ?

June 14, 2015
Assalammualaikum.

Tatkala Hanis Zalikha dan Hairul Azreen tengah sibuk-sibuk buat preparation kahwin diorang itu hari,  aku pun tak terkecuali sibuk ( sibuk ke? ) buat preparation untuk majlis kahwin jugak.  Tapi bukan untuk majlis kahwin Keknis dengan Abang Hairul lah.  Aku sibuk jadi tukang sibuk untuk majlis abang aku.  Tak layak deknon nak attend wedding Keknis.  Attend wedding abang sendiri je yang mampu.  wakakaka.


Kali ni majlis kahwin abang aku bukan dekat Kolumpo macam majlis kahwin aku dulu.  Nenek aku request suruh buat majlis dekat kampung,  Perak.  Penat nak turun KL katanya.  Disebabkan abang aku ni sejenis yang rileks-rileks je orangnya,  so dia pun 'on' jelah tak banyak cakap.


Malas nak taip banyak-banyak.  Korang enjoy jelah tengok gambar-gambar yang sempat aku ambik sepanjang majlis ni ye.



Separuh khemah yang ada. ( tak muat kamera )  Tema : purple.



Bahagian photobooth.






Pelamin fantasiaaaa ecewah.




Sebenarnya semua gambar ni diambil selepas majlis.  Al maklumlah,  masing-masing sibuk.  Nak pegang kamera selfie sekejap pun tak sempat.  Lepas majlis barulah gigih pusing-pusing satu rumah tangkap gambar mana yang ada.  koh koh koh.



Gambar wajib setiap kali majlis.  Tumpang bergambar atas pelamin pengantin.  Fefeeling sekejap wakakaka.



Pengantin lama yang tengah 'membuyung.'  Tu yang muka pun kembang semangkuk tu.



"Aku sabar je ni kena paksa bergambar..."



Akhirnya ada jugak gambar satu family dengan pengantin.



Gambar penutup.  Lepasni dah takde dah wedding sebab kitorang dua beradik je LOL.  Tunggu majlis aqiqah anak memasing jelah pulak.


Oh lupa.  Giveaway dah tutup ye hari khamis tu.  Sorry sangat lama tak update dekat sini sebab busy kenduri.  Balik-balik Kolumpo haritu kelam-kabut check belog sebab nak update contestants yang baru join giveaway tu.  Nanti bila aku dah pilih pemenang aku announce dekat belog dengan twitter ( @dabooradzi ).


Thanks for reading !
xoxo

2 comments :

  1. selamat menimang cahayamata untuk uolls berdua..^_^*

    ReplyDelete