June 20, 2015

Love Story : Kecikkan Hati Isteri Within Sesaat

June 20, 2015
Assalammualaikum and hi.

"Awak, saya gemuk tak?"

Aku ada satu habit.  Asal nampak cermin je mesti akan stop serta merta lepastu mula belek-belek badan.  Especially perut aaa.

Chacha yang tengah syok tengok tivi cerita apa tah terus pandang aku.  Dia pandang atas bawah atas bawah banyak kali.

"Hmm tak pun."

"Tipu..."

Bila nampak aku macam tak puas hati dengan jawapan dia, dia cepat-cepat datang dekat aku.  Pastu dia bisik...


"Dulu awak lagi gemuk dari ni, sayang. Gemuk gila..."


T________________________________________T


Nasiblah dapat suami kejam macam ni.



Cakap kita gemuk ye.  Haa seksa dia seksa dia.


Thanks for reading. *cakap ni sambil sapu losyen mustajab*
xoxo

6 comments :

  1. kalau suami sy dia akan cakap "macam rosmah je" duss sentapkan :) ...

    Salam kenal & Jemput join segmen, Klik Sini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok tu lagi kejam hahaha. :D Salam kenal jugak. Ok insyaallah nanti I join. :)

      Delete
  2. hahahahahahaha kejemmmmm...gemuk2 pun chacha nak jugak jd kan ko isteri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Statement dia kureng asem weh. Mujurlah laki sendiri takdelah nak hangin sangat hahahaha !

      Delete